Saturday, January 9, 2010

Suitsetamine (3. osa)

Seda kirjutades on mul 'käsil' minu seitsmes iseostetud sigaretipakk, sedapuhku pruun Kent (varasemate Camelite asemel).
Kent oli varem Barclay ja pruun Barclay on see, mida mu klassivennad põhikoolist saadik suitsetanud on.
Mulle ei meeldi Kenti pseudofuturistlik kujundus ega ka nimi Kent (võrreldes varasema classy Barclayga: "Art is Everywhere" ja kõik). See ei maitse ka päris niisama hästi, kui Camel Natural Flavour.
Tegin omal initsiatiivil kursaõe Liisuga lepingu, et see seitsmes saab olema mu viimane aastanumbri 2010 sees. Erandid on ka. Kui see pakk saab otsa võin teha selle aastanumbri sees suitsu veel kolmes kohas maakera peal. Need on Türi, Soome ja Prantsusmaa. Ma ei tea, kas satun sel aastal Prantsusmaale, aga neis kolmes kohas asuvad inimesed, kellega mul võib olla vaja teha koos suitsu.
Lepingu tegin seetõttu, et pärast pausi lõpus tehtud suitsu tulin prooviruumi tagasi ning istusin Liisu kõrvale, mispeale Liisu ütles, et nii vastik suitsulõhn. Ta otsustas ühes eas, et võib lihtsalt öelda välja, kui talle miski ei meeldi.
Olen aru saanud, (õigemini kinnitust saanud,) et olen maaniliste kalduvustega inimene. St et kui mulle miski või keski meeldib, on mul vaja see/ta enda jaoks ammendada. Nii siis on mul suitsudega ka selline tunne, et mul on vaja nad kõik ära suitsetada. Mis pole vist päris see, kuhu mul tingimata oleks vaja jõuda. Sestap tuleks ka suitsetamine asendada millegi muuga.
*
Ostsin täna Jaagule linnast pehmepakilist kuldset Marlborot. See on tõesti cool(, Maia).
Jaak ja Kristo monteerisid seal Jaagu pool Kristo kõige uuemat filmi. Jaak oli arvutid tõstnud oma õe tuppa ja olime jälle seal, jälle monteerisime Kristo lavastatud filmi, tuba oli peaaegu täpselt samasugune, nagu seitse aastat tagasi. Sedapuhku olin mina lihtsalt kõrval, hoidsin nõmedaid ebavajalikke nalju tagasi, käisin rõdul suitsetamas ja tõksasin tuhka sigareti otsast tuhatoosi, nagu Rainer Werner Fassbinder.
*
YouTube'is on üleval üks pikk intervjuu Rainer Werner Fassbinderiga, kus ta räägib oma filmidest ja inimsuhetest. Seal oli üks lõik, mis oli eriti nakkav, kus ta räägib, kuidas ta pole ilmselt suuteline kellegagi koos elama ning abiellus ühe näitlejannaga sellepärast, et nad said omavahel paremini läbi, kui teistega ning nipsutas seejuures närviliselt tuhanatukest sigareti otsast toosi, aina nipsutas.
*
Mu kursuse ainus päris suitsetaja, korterinaaber, et mitte öelda "koduloom ja elukaaslane" "Iff" on suitsetamist maha jätmas ning muutumas samuraiks. Isegi soeng on vastav. Täna käis vahepeal lavalt ära ja rüüpas pudelist rohelist teed. Tahab endale Solarisest katanat osta.
Kui mul see Kent otsa saab...
.

4 comments:

  1. No mai tea.. Kolmas osa ei kõla tegelt väga nagu ammendatus.. Ja vbl olen ma lihtsalt kade, sest pole päris ammu ise üritanud ka.. Ent iga kord, kui ma näen su elukaaslast ajast, mil ta "on suitsetamist maha jätmas" ennast vabandavalt järgmist pläru süütamas.. no ma tegelt ei usu nagu mitte, et ta nii pea suitsetamise maha jätab.

    Mu ema suitsetas noorena päris pikka aega, ent tegi iga aasta suitsuvaba kuu, tõestamaks endale, et ta ei ole sõltuvuses. Nüüd ta ikka tugevalt üle poole mu elust ei ole suitsetanud, peale selle, et viimase aasta või paari jooksul, on hakanud muga koos olles aegajalt suitsu või mõne tegema. Ta ise ütleb selle kohta, et on "mittesuitsetav suitsetaja".

    A samas, vbl sa tõesti, kõigest hoolimata, ei osta sa see aasta rohkem suitsu.. never know.

    Neoon.

    ReplyDelete
  2. Never know.
    Mõni aasta on väga pikk. Suur vahe, kas elada aasta või öelda aasta.

    Aga Ivo proovib kuuldavasti method actingut praegu ning püüab olla esietenduseni Edmund of Gloucester. Ja tema nägemuses on Edmund väga korralik ja väga kaval poiss.

    ReplyDelete
  3. Türi, Soome ja Prantsusmaa, see meeldib mulle küll :-)!!!
    Üksvahe oli mu külmkapil kleeps "Nichtraucherfreie Zone" elik "Mittesuitsetajate vaba tsoon". Aga see külmkapp läks hingusele ja ma otsustasin üksiti olla tolerantsem.
    Me võime teha ju nii, et Sa ei pea siin, ühes neist kolmest paigast viibides, suitsu ise ostma, kui Sul on vaja seda teha. Võib juhtuda küll, et on vaja...

    Mulle kipub see tunne tuttav olema, et kõik maailma suitsud on vaja kohe korralikult ära suitsetada. Aga ma olen ses osas siiski rahunemas.

    See Sinu leping võttis mind vähekse nõutuks, mõtlesin, et peaksin ka midagi sarnast enese ohjeldamiseks sõlmima. Siiski, parem mitte. Äkki võib seegi maaniline käitumine olla?

    ReplyDelete