Saturday, January 2, 2010

"Dexter"

'Eilne' "Dexter" (s3, ep8) oli naljakas. Eriti meeldisid mulle järgmised dialoogid õe (Deb) ja venna (Dex) vahel.

Deb: What are you doing up so early?
Dex: Trying to be a good fiancé. Rita made me vice president in charge of wedding rings. So I'm off to the jewelry store.
Deb: What do you know about buying women jewelry?
Dex: Zero.
Deb: Less than Jesus, Dex.
*
(Veidi hiljem juveeliäris.)
Dex: She said she didn't want one.
Deb: Oh my god, you just get dumber every day. How do you survive in this world? Ofcourse she wants one.
Dex: How am I supposed to know that?
Deb: You're such a Y-chromosome cliché. Just buy her a beautiful romantic I-love-you-with-all-of-my-heart-fucking-engagement-ring.

"Dexteris" on ilus koloriit, Miami päikseküpsetatud 'maalilised vaated' ja palju ribikardinaid. Ribikardinatest praegu head klõpsakat ei leidnud, aga eilses osas oli ilusaim kaader see:



  
Mõtlen viimasel ajal tihti, mida "Dexteri" ja "United States of Tara" populaarsus vaatajate kohta ütleb. Et mis see on, mida inimesed neis ära tunnevad.
.

No comments:

Post a Comment