Saturday, December 12, 2009

Tätoveering

Mõtlesin vahepeal Viljandis palju ringikujulise tätoveeringu peale.




See pidanuks sümboliseerima ja meelde tuletama tasakaalu, käesolevale keskendumist. Et luubi või mikroskoobi all oleks üks asi korraga.

Ring tähistab kõige tähtsamale keskendumist. Täiuslik ring tähistab võrdsust, tasakaalu. Ring viitab ringidele. Ringikujuliselt võib kujutada päikest, kuud ja Maad.

Aga tätoveeringud tunduvad mulle pärast kinnisidee lahtumist ikka, nagu riided, mida ära ei saa võtta. Kui ma ei kannata pikalt käekellagi kanda, mis siis veel tätoveeringust rääkida?
Ja ma tean, et vajan meeldetuletusi ja vahel mõtlen, et tätoveering võiks mul aidata pidada meeles ilu. Aga see tuleb ja läheb. Tulles on see alati nii tuttav. Aga ma pean jääma sellele teadmatult avatuks, siis see võib tulla. Ma ei saa vist seda tätoveeringuga enda keha külge ankurdada.
.

3 comments:

  1. Ma kardan, et ei saa. Nagu üldse mitte midagi ei saa enda külge ei ankurdada ega aheldada. Vist...

    ReplyDelete
  2. Jimi, ma nüüd loen su blogi, on see, mida ma päriselt tahan öelda, eks.

    Aga see, mida ma pealtnäha täahan öelda, on see, et ma teadsin kunagi kedagi, kel oli ringi-tätoveering, see oli äge ja see oli alati hea võimalus alustada vestlust. Nagu et.. heei, mis värk selle ringi-tätoveeringuga on. Ma arvasin, et sa peaksid seda teadma.

    ReplyDelete
  3. See mõte, et tätoveering on nagu riided, mida kunagi seljast ei saa, see kummitab ka mind ja seetõttu ma pigem oleksin alasti. Alasti, ilma märkideta on lihtsam. Nagunii me kuulume rühmadesse, klassidesse, gruppidesse, seltsidesse, sugukondadesse... Aga kui Sa nii väga seda ringi soovid, siis abiellu. Kui enam ei taha seda meeldetuletuslikku ringi, siis lahuta. Võta sõrmus sõrmest... Sõrmus tuletab tähtsaid asju meede nii Sulle kui ka teistele, kes Sind silmitsevad...

    ReplyDelete